Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

torstai 23. joulukuuta 2010

Helpotus..

MOI!
Suurkiitos kuuluu Ronpalle! Hän pelasti kaikki kuvani! Minulla oli koneella, voitteko uskoa..1670 kuvaa!
Ja minä poistin hölmöydessäni kaiken, mutta onneksi tämä kiva panda kertoi miten ne saa takaisin. 
Roskakori oli kyllä olemassa, mutten vain ollut äkännyt sitä..:D
Olin tosi surullinen, kun ne kuvat häipyi. Älkää siis ikinä tehkö näin, miten minä tein :)
Vedä kaikkia kuvia yli ja sitten bongaatkin hyvän poistettavan kuvan ja äkkiä eteesi tuleekin nopea lataus, joka poistaa kaikki kuvasi ja kansiosi!
Tässä ihana kuva, jonka löysin ja sen olin poistanut ihan vahingossa. Hölmö joulukuva.
Saa kopioda!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)