Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

perjantai 6. elokuuta 2010

Maggyn Panfu-blogi

Heippa kaikki pandat!
Tämä on minun blogini, jonne vähän väliä lisään kaikkea mahdollista mitä ikinä keksinkin.
Olen Panfussa panda nimeltä Maggy,
joka voi olla monille tuttu.
Minulle voi tulla vapaasti juttelemaan ja kysymään ihan mitä vaan, kiellettyjä kysymyksiä lukuun ottamatta.
Pidän kaikista pandoista, joten ei tarvitse epäillä, että puren!
Ja olen myös apu-panda, joten voi myös kysyä apua apu-panda kyseleen ja tehtäviin,
koska olen tehnyt kaikki tehtävät...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)