Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

maanantai 27. kesäkuuta 2011

Kuukauden bloggari - minä?!

Ave pandattaret ja pandagaat!
Ensinnäkin suurkiitos Tillervolle! En tiennyt, että olin kuukauden bloggari ja poikkesin katsomaan miten blogini voi, ja ajattelin kirjoittaa yhdestä hyvästä löytämästäni nettipaikasta, mutta ensinnäkin luin kommenttini viime postauksesta. Tillervo oli onnitellut minua kuukauden bloggaripalkinnosta!? Minä ajattelin ensin, että hän huijasi, ja kiiruhdin äkkiä Panfu-blogiin ja siellä luki kuukauden bloggarit ja meikäpandalaisen nimi ensimmäisenä! Olen ihan *tilulilulii* :D
Tässä minä poseeraan kuukauden bloggarina blogitikkari kädessä:
 
Aika söpöt vaatteet Maggyn tyyliin ja vielä aidot Maggy hiukset :)
Mitä mieltä olette siitä, värjäisinkö Maggyhiukseni pinkeistä blondeiksi? Niin, että ne olisivat profiilikuvassakin valkoiset? Ottakaa osaa myös tulevaan kyselyyn!

Tässä kuva, kun minä ja Fanni7 muistelimme, miten tutustuimme xD
Muistan sen vielä...
 Seuraava postaus tulee aika pian, ja siinä kerrotaan jännästä B.S maailmasta! Käy kurkkaamassa ja nappaa linkki! :)

Tassuttain: Viileä Maggynne☺

P.S. Kuinka kauan ollette olleet kultapandoja? Kommentteja julkaistaan sitten tulevissa postauksissa!
Heippaa!
Onnea muille kesäkuun bloggareille...
...Toivottaa Maggy!
 P.P.S. Koskakohan uudet tasot tulevat..?

1 kommentti:

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)