Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

perjantai 24. kesäkuuta 2011

Olokoon voi kirjautua Panfutunnuksilla!

Hejssassaah!
Ihanaa kun nyt voi päästä Olokoon taas - ja kieli on suomea!
Aika monihan kirjautui sen jälkeen saksankieliseen kun minä olin postannut siitä...
Kuulitteko jo, että omalla pandanimelläsi ja salasanallasi voit kirjautua Olokoon!?
Kirjauduin sinne eilen, kun olin kaverillani, mutta kirjoitin vahingossa pienellä maggy...
Ja se näkyi siellä pienenä... :(
Joten kannattaa kirjoittaa nimesi I-S-O-L-L-A! :D
Harmi, kun en saa kuvia ollenkaan postaukseeni, kun se ei vain lataa niitä. Mitä ihmettä?! Se toimii taas!
Eli tässä näette, kun meikäpanda kirjautui puoleen vuoteen Panfuun:
Ja sitten huomasin tuolla reunassa tuollaisen oudon viestijutskan! What is it?
Ja kun klikkasin sitä...Tadaa:
Aika kätevä viestijuttu, mietin sen jälkeen kun olin perehtynyt siihen tarkemmin!
Ja tässä näette vanhan näköisen puumajan ja vanhan näköisen Maggynne (423 päivää Panfussa, 1457kk, 1044 frendiä, 15 päivää synttäreihin?! Ja bestis... Eva1) Aika kivikautinen decor...puumaja siis.
Ja sama vanha norsupatsas nököttää tapetin takana ja sama vanha matto, joka vain on pysynyt minulla! :)
Ja kääk! Joulukoristeita... :D
Ja on minulla vielä Heart Wooby, Bugsy, Red Bolly, Kerttu, Kipinäinen, siinä ne olivatkin.
Puumaja ennen puolta vuotta
                                                                       *Hetki kuluu*

...Ja uusi puumaja!
Pandamaisin terveisin: Maggy   


(P.S. Miten tämä teksti vaihtoi fonttia?!)

2 kommenttia:

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)