Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

torstai 10. marraskuuta 2011

Pirates of the Panfu -tarinan esimakua

Hellouh kaikki Panfun merirosvot! (;
"Tässä puhuu Mag Sparrow! Kaikki te kannen kolistelijat, nyt alkaa uusi seikkailu, Pirates of the Panfu!"

Blogini valtaa pian uusi teema, joka siis liittyy Pirates of the Caribbeaniin! Blogissani alkaa nimittäin tosi pitkä tarina, toivon, että pidätte kyseisestä teemasta ja tarinanaiheesta, koska minä ainakin rrrakastan sitä! Johnny Depp on paras näyttelijä, hän osaa ilmeillä ja näytellä valtavan hyvin, minulla on huoneeni ovessa kolme hänen julistettaan! Olen nähnyt osan elokuvista ja tässä tiedotus Pirates-faneille:
Telkkarista tulee 27.11 (Sunnuntaina) Pirates of the Caribbean 1: Mustan helmen kirous klo 21.00 alkaen neloselta :) Kirjoittakaa muistiin, jos fanitatte!

Vielä siitä tarinasta, se siis on panfumaisempi, eli siinä kaikki henkilöt ovat pandoja ja otan ehkä joitain vaikutteita / tapoja / lausahduksia elokuvista. Piirrän toivon mukaan kuvia (jos aikani riittää), ja gadgetteja sivuun. Tarinasta tulee monilukuinen, eli siinä on monta eri lukua, ja kirjoitan niitä pitkään. Saa nähdä, milloin ehdin aloittaa!

Pirates of the Caribbeanin Jack Sparrow:ta näyttelee kaikissa 4 elokuvissa Johnny Depp, joka on kasvattanut suosiotaan myös monissa muissa elokuvissa.
Ruoria kääntäen: Maggy

4 kommenttia:

  1. Tosi hyvä idea Maggy mut mul on yks ongelma tässä.
    Minä keksin jo kesällä Pirates of the panfun ja en anna lupaa kopioida vielä tarinojeni nimiä.

    VastaaPoista
  2. OMG! En ole tiennyt asiasta : ( Mutta mitä tarkoitat tuolla "vielä"? : [
    Äh, mun idea meni ihan metsään, nyyh :'(
    En mä keksi uutta nimeä! : /

    VastaaPoista
  3. Moi Maggy!
    Iiiihana idis! Miten sä keksitkin tuollaisia lausahduksia esim tuo "Tässä puhuu Mag Sparrow! Kaikki te kannen kolistelijat, nyt alkaa uusi seikkailu, Pirates of the Panfu!" Aaah, olen ihan kade :´)!

    VastaaPoista
  4. Hei Maggy! Olen keisnyt Joulahja kiertueen!
    Sait minulta joululahjan! Käy katsomassa blogini uusin postaus ja anna joululahjat ystävillesi!

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)