Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Mahtava löytö, Oloko!

He(i)pparallaa!
Arvatkaas mitä meikäpanda löysi?
Nimittäinen sellaisen uuden virtuaalipelin, nimeltä Oloko.
Se on mielestäni toosi hyvä, muttei voita siltikään Panfua. Tai ehkä voittaakin. 
Sorry, ettei tämä postaus liity Panfuun, mutta ainakin jos haluatte löytää uuden ihanan virtuaalipelin, tämä on nappivalinta! Lisää kivoja/hiukan kivoja virtuaalipelejä löydätte "Lisää mutusteltavaa" kohdasta "Hauskoja pelejä ja muuta kivaa".
Olokon kartta on kilpikonnan muotoinen.
Nimeni Olokossa on Whirling-Snow. Nimi liittyy yhteen ihanaan hevoseen, joka oli lempparini ja sain ratsastaa sillä vain yhden ainokaisen kerran maastossa..Ikävä kyllä ihailunkohteeni jouduttiin lopettamaan kovien jalkavaivojen vuoksi..Olokossa kaikki ovat aluksi siis söpöjä pupuja ja seuraavilla tasoilla saa kaikenlaista muuta kivaa, kuten vaikka uuden avataren, esim. koiran. Siellä on hyvin samanlaisia juttuja, kuin Panfussakin. Kun chattaa, kirjoitusmerkki on ihan sama! Kun pelaa, sekin merkki on sama. Onkohan Panfu matkinut Olokoa vai toisinpäin? Toisin kuin Panfussa, siellä voi käyttää kaikkia hymiöitä, mutta niiden äänet ovat kyllä hiukan liian hölmöt. Pelissä eniten (ainakin minä) kasvatan kasveja. Niitä tarvitaan todella moneen juttuun. Jopa simpukkatuoli tai majan koriste täytyy itse kasvattaa!
Tässä kuvia Olokosta:

Tässä olen kasvattanut puutarhaani erilaisia kasveja, esim. purkkakasvin! Takana lemmikki, josta täytyy kasvattaa kolmesta eri lemmikistä joku.

Tässä kuva ehlkä Olokon suosituimmasta paikasta Kittyotosta. Ilmapalloja klikkaamalla voi pelata hyviä pelejä, pilvipeli on aika samanlainen!
Tässä kuva Sugar Peakista. Olokossa voi napata varastoonsa erilaisia tavaroita, vaikkapa tuolla ongella kalan. Minä näytän kuvassa lempparihymiötäni.
Suuresta kukasta saa siemeniä kukkiin joita pitää istuttaa.
Kun olet kasvattanut taimen, voit valita minkä kukan/kasvin kasvatat.
 Tässä vielä linkki Olokoon: http://www.oloko.de/spielen
Huonoja puolia Olokossa on vain se, että se on saksankielinen.

Tassuttain: Maggy

10 kommenttia:

  1. Näyttä kivalta!

    Milloin se Wooby club tulee?


    mä meen siihe uuteen peliin niin mun nimeks tulis HeartWooby





    Tassuttain BabyPeach

    VastaaPoista
  2. Jep, se on kiva peli!

    Wooby-club tulee kohtapuolin, kun Amor ehtii kirjoitella sitä! Tulossa on myös woobyvitsi-kisa heti, jossa voi voittaa hienoja palkintoja!

    VastaaPoista
  3. Maggy! Miten siin pelis voi mennä levelin ylös, ja onks siel mitää pelei! Ku mäki oon siel.

    VastaaPoista
  4. Ok. VOISITKO TEHDÄ MULLE YLÄKUVAN JOSSA ON HEARTWOOBY JA SIT SIINÄ OLIS MUN PANFU HAHMO ( VOIT KOPIOIDA MUN YLÄKUVAN JA SITÄ MUOKATA )


    jA SIT SIINÄ OLIS SUN HAHMO JA MÄ SANOISIN TERVETULOA BLOGIINI! JA SIT SÄ SANOT ÄLÄ KOPIOI ILMAN LUPAA!


    JA MEIDÄN PANFU HAHMOT KUVIEN ALAPUOLELLA LUKEE MEIDÄN PANFU NIMET.

    KIITOS!


    -BABYPEACH ♥

    VastaaPoista
  5. Chuchu!
    Olokossa pääsee leveleitä ylös käymällä eri paikoissa ja tekemällä kaikkia juttuja, kuten kasvattaa kasveja..
    Pelejä löytyy kittyotosta, kun klikkaat kolmesta eri ilmapallosta jotakin, joku peli aukeaa.
    3 kuvassa näkyy paikka missä on pelejä.

    Ja BabyPeach! Yläkuvasi onnistuu!! Teen sen kun ehdin..

    VastaaPoista
  6. maggy kysyn nyt taas vielä kun tossa yhessä et vastannu seila oon niin että haluutko ryhtyä mun kanssa juontajaksi mun blogin tulevaan ohjelmaan sen nimi on Unelma wooby kiitos jos vastaisiiiiiit.

    VastaaPoista
  7. Juuuu!
    Se sopii :)
    Ihana nimi muuten..Unelma wooby

    VastaaPoista
  8. Minusta ehkä jopa paras peli mitä olen pelannut on tämä Panfu.Mutta näytää kivalta myös tuo Oloko.Katsastelen tekisinkö sinne hahmon mutta minulla on jo panfussa ja kahdessa muussa myös hahmo+olen tekemässä juuri LPSO:hon hahmoa.No katselaas tuotakin vaihtoehtoa =)

    Pandaisesti Tikara

    VastaaPoista
  9. mä oon kans jo tuol olokossa! se on ainakin minusts kiva paikka! mut löytää sielt samal nimel ku panfus.....eli mito!
    mut musta ee ainakaan oo yhtään outoo jos on mones paikas!:) mää oon howrses-kepu 11,talini.fissä-zevorah,olokossa-mito,panfussa-mito ja lpso-en muista

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)