Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

lauantai 5. maaliskuuta 2011

Wooby-Club

Hola!
Täällä postailee Amor!
Olettekos sitä mieltä, että Wooby-Club kannattaisi perustaa?
Wooby-Club auttaisi pieniä woobyn-palleroita, joita ei olisi hoidettu. Wooby-Clubissa olisi wooby-kisoja, joissa voisi voittaa kaikenlaisia kuvia woobyjen kanssa, sekä kunniamerkkejä. 
Wooby-Clubissa olisi paljon kaikkea woobeista ja me kaikki woobyt kirjoittaisimme hassuja juttuja ja wooby-vitsejä.
Esimerkki: Mikä on pinkki ja sydämillä koristeltu, hyppivä wooby?
Sehän olen minä, Amorosie! Toinen esimerkki, edellinen ei saanut paljoa nauramaan..
Hmm..Mikä syö syö ja syö, muttei koskaan lopeta?
Bambuihin riippuvainen panda! Wooby-Clubissa olisi paljon kaikkea wooby-hauskaa..
Ja miksi kaikki woobyista?
1. Ensinnäkin olen Maggyn suosituin maskotti
2. Olen niin suloinen, että kaikki pitävät minusta.
3. Woobyt ovat monien suosikkeja, niitä on harvalla (Maggy yksi niistä)
4. Woobyt ovat listan kärjessä, tässä todiste!
Elikä olisiko teidän wooby-fanien mielestä hyvä perustaa Wooby-Club? Kommaa Amorille! Pestään pandat! Wooby-Clubiin voit liittyä kommentoimalla! Saat palkkioksi nimelläsi varustetun wooby-merkin! Wooby-merkin voit sitten tallentaa koneellesi ja tulostaa ja leikata paperista irti! Se on sen arvoinen! Woobyjen puolesta, Wooby-Club!


Woobittain: Amor
P.S. Miksi varastaisit idean pikku Heart Woobylta? 

19 kommenttia:

  1. Moi maggy jo ehkä tunnistaakin mut Seila mä oon vaik taa sen osaa muuttaa nimeä mut tärkeintä ioon seila kannatan wooby clubin perustamista Amorosie saanko liittyä muista laitta siihen korttiin jos saan sen nimeni seila hyvä ja oot tosi söde Amorosie.tassuttain seilaaa

    VastaaPoista
  2. Saanko liittyä?
    Mitä se tarkotti ku siinä luki Miksi varastaisit idean pikku Heart Woobylta?

    Tuntui kun siinähän on mun panfu nimi ;-( HeartWooby.


    Tassuttain BabyPeach ♥

    VastaaPoista
  3. Muuten... hehehee... Oon laittanut siinä testissä tosi monta woobya koska rakastan niitä!


    Ole kiltti... Saanko liittyä?




    Woobyja rakastava BabyPeach

    VastaaPoista
  4. Ihanaa, kun haluatte liittyä!
    Teen Wooby-Club sivun pian ja teille merkit♥

    VastaaPoista
  5. Heips BabyPeach!
    Amor tarkoitti kirjoittamalla miksi varastaisit idean, että kukaan ei tekisi samanlaista wooby-clubia.
    Hyvä, että woobyilla on kannattajia! Ne ovat minunkin lemppareita.

    VastaaPoista
  6. Jeph..... Mä taida liittyy koska mul on oranssi wooby.

    VastaaPoista
  7. Ok. Hyvä että asia tuli selvitetyksi :)



    -BabyPeach

    VastaaPoista
  8. Harmi, ettei mulla ole woobya... Ne on niin söpöjä, mutta ei voi mitään. =( Saako silti liittyä? Musta tää ainakin on tosi hyvä idis... =D Onnea sen kanssa, Amorie!

    VastaaPoista
  9. Moi maggy en kerro kuka olen saat sen itse muistaa vihje ehkä tiedät jo vihje silti omistajan woobyt nimeltä muru ja rommi rusina
    niin asiaan haluatko olla mun kanssa juontaja mun blogiin tulevan ohjelman kanssa sen nimi on unelma wooby olen itse juontaja ja tykkäisin jos tulisit toiseksi juontajaksi T. ystäväsi jonka tapasit eilen.

    VastaaPoista
  10. Mä pelaan LPSO:ta

    Se on kiva ja luen sun Ruusuliinin blogia. Sinne pitäisi kirjoittaa...

    VastaaPoista
  11. Heippa seila!
    Voisin tulla juontajaksi, se olisi kivaa! Toivottavasti tavataan panfussa!♥

    VastaaPoista
  12. Maggy jos edes vastat niin huomenna voitais tavata kello kolmen aikaan linan terassil jos sul on aikaa tänään nini monelta ja missätassuttain seila

    VastaaPoista
  13. Moi seila!
    Onneksi huomasin kommenttisi!
    Huomenna tosiaan voitaisi tavata siellä silloin, jos vain muistan tulla :)

    VastaaPoista
  14. Heipparallaa!

    Mulla on ollut kaksi woobya mutta ne karkasivat;(
    Onneksi minulla on nyt taas sininen wooby! Tykkäisin erittäin paljon wooby clubista! T.Tikara
    P.s.Liityn lukijaksesi! Ja saisinko liittyä myös clubiin?

    VastaaPoista
  15. No niin! Nyt olen lukijasi!

    VastaaPoista
  16. Seila täällä

    Maggy ja BabyPeach mun blogis on maanantaina sellanen pikniks juttu niin haluaisitteko ilmoittautua ja muutkin ja ottakaa toki lemmikkinne ja BabyPeach ota kaverisi mukaan jos ymmärsin niin olet Heart wooby

    VastaaPoista
  17. Hauska idea olis ;D Haluisin liittyy ...

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)