Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

perjantai 26. elokuuta 2011

Kamuliinillani :)

Hejs!
Olen nyt oikeassa elämässä bestikselläni Molly3:lla! : D
Meillä on tosi kivaa! :)
Tässä pieni raportti Molly3:lta:
"Just joo. Laitat sitten minut postailemaan blogiisi! Maggy sanoi äsken minua törpöksi! Onko hän sitten itsekkin törppöliini? Tässä pieni vuoropuhelumme. Kirjoitan sitten tästä kyläilystä minunkin blogiini.. Haluattekos osoitteen? No, okei, jos Maggy ei anna mainostaa mennään sitten siihen vuoropuheluun:"
(Vihreä on Maggyn ja sininen Mollyn):

"Mistäs puheltaisiinhmm..?"
"Öö, vaikkapa, eheh, tuota noin, ettäpä juu, mistäs me nyt voitaisiinkaan pikkaisen mutustella, eikun siis jutustella?"
"Siitä ettet sinä antanut mainostaa mun blogia täällä?>:D"
"Eheh, tämä ei ole mikään mainostuslitania, mutta tässä tapauksessa voin antaa blogisi osoitteen ilmi täällä blogissani, 'jotta kaikki menisivät blogiisi ja liittyisivät lukijoiksi, jos eivät ole', vai?"
"Joo! Ja osoitehan oli: http://mollynblogi.blogspot.com/
"Hmm, mistäs me vielä puhuttaisiin? Vaikkapa siitä mitä me täällä Mollylla nyt ollaan puuhailtu?!"
"Jepulisjee! Söimme omenat, kävimme mökissäni, olemme surffailleet netissä ja nyt blogataan ja sen jälkeen mennään ulos ja peuhataan. Mutta sitä ennen haluan kyllä vähän Panfuilla!"
"Jahas, nettitikku! Eipäs surffaillakaan, äiti saa huonon kuvan, jos me vain surffaillaan : D
Joten voitaisko me kohtapuolin tehdä jotain muuta, kuin PANFUILLA! Juu, piti vielä tähän sanoa että tänään perjantaina tasokone toimii! Jesh! Mutta, voidaaks me mennä syömään...? Heh... : F"
"Okei, jos sulla on noin kova nälkä, kuten yleensä joka sekunninmurrososa!>:DD. Sä saat syödä meijän biojätteitä, kun mä popsin tuoreita hedelmiä xD."
"MOLLY!?! Mulla EI ole kokoajan nälkä, ja sen selittää se, etten ole lihava, vaan laiha! Mutta mä en oo syönyt päivällistä, kuin jonkun valmishampparin natustin, ennen kuin tulin tänne! Että sillä tavalla ja nyt me mennään syömään! Hejssaan! :)"
"No, okei ja muistakaa toki vierailla mun blogissa! Kaikki ovat AINA tervetulleita! Moippa!



Tassuttain: Maggy ja Molly :)

2 kommenttia:

  1. Moippadeihjei!
    Sait multa Blog I Like Awardin! Tutustu siihen paremmin mun blogissa ;).

    VastaaPoista
  2. Juu, kävin lukemassa, olet ihana kun annoit sen :]
    BFF

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)