Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

tiistai 16. elokuuta 2011

"Tuleeks teil lehtiä?"

Hejssan!
Mjaah, tuo otsikko on vähäsen lainattu murteesta, joten älkää ihmetelkö...
Juu, ihme, mutta minulla on tämä pikku hetki aikaa postata teille!
Teillä varmaan kaikilla on jo koulut alkaneet, minulla ainakin torstaina? :)
Koulupäivät minulla on nykyään melko tylsiä, kun aineita on niin paljon ja päivät pitkiä. En muista, olenko kertonut millä luokalla olen, mutta varmaankin äimistytte, jos sanon teille olevani ylä-asteella : D
Noh joo, seiskalla :)
Joka päivä on kolmeen, että! Jaja aineita on kauhea kasa, on ruotsia, kotitaloutta, terveystietoa yms. uusina.
Teille kaikille tulee nämä, jos ei ole vielä tullut :3

Hmm...Poikkesin hieman aiheestani, mutta tuleeko teille lehtiä itsellenne? Minulle tulee nyt Lemmikki ja tilaan ehkä jonkun muun tyttöjen lehden, mutta en ole vielä varma minkä. Mietin Suosikkia, Miss Mixiä ja Demiä, mutta en osaa valita niistä mikä! Minulle tuli Suosikki ja se on iiihana lehti! Jos teille tulee jokin lehti, kirjoitelkaapa kommentteihin mikä ja sitten millainen ja kuinka hyvä se on :)
Kiitti, jos teette niin, koska se saattaa auttaa minuakin löytämään uusia tilausvaihtoehtoja! :3
Saatte toki arvostella sen asteikolla 4-10, jos haluatte.
Minulle tuli myös Villivarsa, mutta ei enää, koska hevoset eivät oikein kiinnosta kamalan paljoa...Mutta minä tästä häippäsenkin koneelta, joten se on heips!

Tassuttain: Lukutuulella Mag

P.S. Luin eilen kasan lehtiä! 
P.P.S. Yllätys myöhästyy edelleenkin, kestää ja kestää, sorge!
P.P.P.S. Kortti tulee, kunhan ehdin napata siitä kuvan, mutta arvatkaas mitä? Hukkasin sen, joten etsin ensin ja otankin kuvan vasta sitten :P

3 kommenttia:

  1. Meille tulee ainakin koululainen. Lemmikin ja Tom & Jerryn tilausaika on varmaan jo päättynyt... ;)

    Mutta siis, blogissani olisi sulle tärkeää asiaa. Käythän katsomassa? (Siis uusin postaus...) :DD

    VastaaPoista
  2. No, mä tilaan Aku Ankkaa, Tom ja Jerryä, Koululaista, Lemmikki tulee mulle lahjalehtenä, ja lisäksi kaupasta ostan Karvisen, vaikka en ole nyt vähään aikaan ostanut... No, nuo kaikki ovat hyviä lehtiä, kaikille kymppi! :)

    VastaaPoista
  3. Moi Maggy!
    Mulle tulee Koululainen. Mä suosittelen sitä ja se saa ysin :). Siis, suosittelen

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)