Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

keskiviikko 10. elokuuta 2011

Tauko tulossa! :o

Moics!
Argh, minulla olisi ollut yllätys teille, mutta se ei tullutkaan aiemmin, kuten luulin, vasta huomenna kun koulu alkaa! Enkä silloin ehdi blogata...Yllätys myöhästyi tosi paljon, mutta saatte tietää siitä joskus muulloin...:)
Mutta nyt on pakko ilmoittaa teille, että en voi blogata kovinkaan usein koulukiireiden, läksyjen, harrastusten ja lemmikkien hoidon takia! Tämä on kyllä harmillista mutta totta. Eli bloggaaminen jää melko vähille ja saatan blogata vain viikonloppuisin, joskus en silloinkaan, mutta haluaisin todella postata, mutta en vain ehdi... :(
<--Huh, kauhea selitys, toivottavasti älysitte : D

Panfussa kuulemma on jonkinlainen tarrojenkeruu, jos oikein ymmärsin, koska kävin vain pikaisesti Panfussa. Arvatkaa mitä? Minulla jäi vieläkin siitä kuukauden bloggarikultiksesta päälle jääneet vaatteet päälle + puumaja! Ne eivät häivy ollenkaan ja ovat olleet monta viikkoa päällä, jännä juttu : F
Periaatteessa haluaisin ne pois, mutta periaatteessa en, koska minulla muuten ei olisi hiuksia! Ja Kamaria kirjoitteli blogiin, että tänä perjantaina (12.8) on kultapandapäivä! Se taitaa jäädä kumminkin ainakin minun osaltani pois... :(

Haluan onnitella sarjakuvakisan voittajia hieman myöhässä, mutta onnea kuiten 1.sijalle nousseille Andromedalle ja Esma2! Ja 2.sijalle kirineille Blackpearlille ja Hansqu_Ihqulle + sitten 3.sijalle päässeille Nanolle ja Nikke11:lle! ♥

Juu, käyn vielä pikaisesti Panfussa nappaamassa teille kuvan, kestää pikkuhetken...
Eli tässä kuvia, kunnon allasbileistä! Ja musiikkikin soi...



Ääk, täytyy mennä, en ehdi selitellä enää! :(
Moimoi Panfu! Ja tämä ei ollut sitten loppaus, joten älkää luulko minun lopanneen! :)

Tassuttain: Maggy :)

P.S. Palaillaan! :3

2 kommenttia:

  1. Möyh.. Just, kun mä aloin blogata :´´(

    VastaaPoista
  2. Mä ymmärrän koulukiireet ja sellaiset. Itelläni on ihan samanlaisia ongelmia... :/ Toivotaan kuitenki, et kaikki kulkee... :)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)