Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

tiistai 21. joulukuuta 2010

Ehdokkaat tasoissa ja yllätys♥

Jou-jou-jouluista päivää! Tänään meillä main tuprutti tosi paljon lunta. Lumi kekoja on jokapuolella pihaa :) .
Ja tänään minulla oli koulun tämän lukukauden viimeinen päivä ja saatiin todistukset! 
Laskeskelin muuten äsken, että Vuoden Panda Ehdokkaita on tasamäärä.
Papu1 ja Molly3 ovat tasoissa! Vielä ehtii tänään ja huomenna äänestää suosikkiaan, vaikkapa tässä kommentissa. Ehdokkaat löydät kyllä, kun selaat hieman alemmas.

Tässä mielestäni paras lemmikki LPSO:ssa.
Kuten otsikossa mainitsin, minulla on pieni ylläri! Tein nimittäin toisenkin blogin, joka käsittelee erästä toista peliä. Tykkään kyllä vielä enemmän Panfusta! Siinä kerrotaan LPSO nimisestä pelistä.
Siinä on söpöjä lemmikkejä. Toisen blogini nimi on Ruusuliinin LPSO-Blogi.
Tässä linkki blogiin: http://ruusuliininLPSO-Blogi.blogspot.com 
Vielä lopuksi kuvia LPSO-pelistä. Harmi muuten, ettei siellä voi puhua.
Tässä Ruusuliini pyörii karusellissa.
 Kirjoitan tätä Panfu-Blogiani kyllä paljon enemmän!
Huom!
P.S. Kurkkaa Panfun joulukalenteri! Sekä minun blogini kalenteri, jos haluat?
Kivoja lemmikkejäni!

1 kommentti:

  1. Mä otin just saman laisii kuvia kuin sä tsekkaa mun uus sivu jonka tein äsken ja jeee oon tasoissa papun kaa!

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)