Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

maanantai 11. heinäkuuta 2011

:) + :(

Moih pandulit!
Juu, eli lähden lomailemaan muualle, jossa ei ole tietokonetta (vain kännykkä), joten joudun jättämään bloggaamisen siskoni Annmaryn hartioille. Pystyn silti katsomaan mitä hän on postannut, koska pääsen kännykälläni nettiin, ja myös blogiini ;)
Olen poissa viikon, mutta bloggaan, jos onnistun, koska viime yritys ei mennyt ihan nappiin, nimittäin kirjautuminen Bloggeriin vei jo kymmenen minuuttia... Kun sain otsikon tehtyä, ja koitin kirjoittaa tekstiä, kännykkäni ei näyttänyt kirjaimia, joita kirjoitin, joten postaaminen oli sinänsä hieman hankalaa, mutta tässä kumminkin se luonnos, jonka kirjoitin kännykällä :D
Ei näytä kovin fiksulta...

Moi! Pos8


Hmm, yritän juuri keksiä lisää postattavaa... *Hetki kuluu*
Tulin juuri yöuinnilta Panfun järveltä, ja tässä kuva:


  Niin ja sattumalta katsoin sopivana hetkenä profiiliini ja minulla on tämän verran ystäviä :D
Mutta nyt minun pitää mennä, muistakaa, että Annmary postaa minun tilaltani!
Hejssaaan! :)

Tassuttain: Lomaileva Maggynne 

P.S. Kun minä lomailen, Annmary toki voi kertoa kuulumisiani :)
P.P.S. Tein juuri uuden kilpailun "Lisää mutusteltavaa" -osiossa olevaan kohtaan "Kilpailut". Toivon, ettet matkisi ideaani... Kiitos ja näkemiin joksikin aikaa!

1 kommentti:

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)