Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Pandasi on poistettu: Mooan muisteloja

:(
Ei tarvitsisi tervehtiä, mutta hei...
En ikinä kirjoita mustalla, mutta tämä koko teksti on omistettu Mooalle.
Nimittäin häntä ei ole enää :(
Olen tosi surullinen, että näin pääsi käymään, kerron teille jutun kokonaisuudessaan:
Menin Panfuun tällä kertaa pari päivää sitten Mooalla.
Halusin nähdä tämän Pandani vaatteet.
Mutta mitä ihmettä? Pandalla oli vain siniset alkuhiukset ja pöllö olalla.
Tiesin heti, kuka oli tämän takana.
Molly3.
Annmary yllätti hänet kerran, kun hän pelasi Mooalla.
Mutta hän oli jättänyt Pandani ilman vaatteita!
Suutuin.
Sanoin hyvästi.
Poistin Pandani :'(

Hyvästi! :(
Tämä kaikki tapahtui vain siksi, koska olin niin suutuksissani! Olin sanonut Mollylle monta kertaa, että älä pelaa Mooalla, älä pelaa Mooalla...Koska hän on oikea bestikseni, annoin salasanan vain siksi, että hän tekisi yhden ainoan tehtävän loppuun silloin joskus iät ja ajat sitten, mutta en minä hänen käskenyt Mooaa pelleksi pukea?! Yhyy...Kadun tätä itsekin, koska en olisi halunnut poistaa rakasta Pandaani. Toinen Pandani Panfussa. Nyt minulla on vain tämä yksi, Maggy, jota en tule poistamaan ikinä! :'(

Tässä kuvia Mooasta:


Osa näistä kuvista löytyi ensimmäisestä Panfu videostani...Mooalla oli Panfussa melkein tuhat ystävää :'(
En siis syytä Molly3:a mistään, vaan ihan itseäni, mutta Molly oli siinä vain sivutekijä... :'(
Vaikka Mooalla ei paljon vaatteita ollutkaan, kun ei ollut kultapanda, Mooa oli ihana Panda! :(

Tuossa viimeisessä kuvassa muistan, kun menin ladolle Mollya piiloon, kun hän meni jonnekin ja jätti Pandansa siihen. Kun hän palasi, olin jonkun takana ja hän alkoi ihmetellä: Minne se luikero katosi?
Kesti hetken, ennen kuin pomppasin pois piilostani: Täällähän minä! Ja sitten juttelimme tuossa nenäkkäinä...

Kuinkakohan monta suruhymiötä olen jo käyttänyt? :'(


Nimiä Mooan muistokorttiin

Pyytäisin teiltä yhtä pientä palvelusta :(
Kirjoittaisitte kommentteihin, että haluatte Mooan muistokorttiin nimenne. Kortti julkaistaan blogissani, kun nimiä on tarpeeksi :(
Voitte valita, millä värillä ja minkälaisella tekstillä.
Saatte myös kirjoittaa pienen muistokirjoituksen, jos edes muistatte tämän rakkaan Pandan.
Kiitos todella paljon, jos teette niin! :')

Syvässä surussa uiskennellen: Maggy

12 kommenttia:

  1. Juu-u, minä voisin tulla siihen korttiin mukaan. Aikasta surullinen juttu :'( ja mustalla, kiitos. Niin, ja pandanimeni on sitten HansQu_IhQ.

    VastaaPoista
  2. Maggy, mäkin annan nimeni ♥ Surullinen juttu, minustakin. :'( Mutta kirjoita vain nimeni oranssilla, lempivärilläni

    VastaaPoista
  3. Surullista! Laita Minun lempinimeni (Bee) Vihreällä..

    Harmi että näin pääsi käymään.

    VastaaPoista
  4. Mä otan osaa siihen korttiin! Tiedän itsekin, miltä tuo tuntuu, mutta tuo sama tapahtui Gosussa... Ei vaatteilla, vaan rahoilla... :( Mutta mun nimi punaisella...

    VastaaPoista
  5. Laita nimeni sinne. Ja vihreällä kiitos. Harmi, että näin tapahtu.

    VastaaPoista
  6. Otan osaa...
    Ja korttiin tulen myös. Vihreellä kiitos!

    VastaaPoista
  7. Haluan korttiin nimeni, kirjoita vain Cinnamon tai kuten haluat, harmaalla. Harmillinen juttu :(

    VastaaPoista
  8. Mä haluan nimeni siihen korttiin ja kirjoita siihen: Sydämellä Mooaa muistellen, Annmary :(
    Ja keltaisella.

    VastaaPoista
  9. Surullista . Harmi ,että näin pääsi käymään . Siitä olisi tullut hyvä panda. Ja laitan nimen korttiin Eli minun nimi on Eks ja siten turkoosilla nimi sitten. :(

    VastaaPoista
  10. Moi, mekin haluttais nihemme siihe korttii. Harmillista et Mooalle kävi näin. :'(

    Ja, meijän nimet kirjotetaan pienellä eli jihuu ja umppa. Molemmat vois laittaa vaikkapa sinisellä.

    VastaaPoista
  11. Pienet tassuni haluaa ehdottomasti jälkensä korttiin.

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)