Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

perjantai 1. heinäkuuta 2011

Tein videon; Maggy's Panfutime

Hello panfuttaret ja panfit!
Älkää yhtään ihmetelkö, kun en aamulla blogannut; tein nimittäin teille videon Panfusta! Siinä kesti melko kauan. Osa syytä oli myös se, että täällä oli raju ukonilma! Salama välähti :o Ja aluksi, kun otin cd:ltä kappaleen, se oli tooosi hyvä, mutta kun olen joutunut muoksimaan videota, ja kuuntelemaan kappaletta samalta, se alkaa jo tympiä! Mutta kuitenkin, se on Enrique Iglesiasia ja kappaleen nimi on Be with you. Tein videoin MovieMakerilla, joka pitäisi löytyä jokaisesta Windowsin koneesta : )
Se on helppokäyttöinen ja voit lisätä tehosteita, siirtymiä yms. Kokeilkaa ihmeessä, jos ette ole kokeilleet vielä!

Tässä kuitenkin se video, toivottavasti tykkäätte! Kommentoikaa, millainen oli!


Tassua nostaen: Muoksiva Maggy : D

P.S. Videoon livahti yksi Annmaryn kuva, se horoskooppikalakuva! Korjaus: Olisi pitänyt olla rapu! : 3
 

1 kommentti:

  1. Haudi, Maggy!
    Toi sun videos oli tosi H-Y-V-Ä! Varsinkin mun taitoihin verrattuna mestari teos! : D
    Koska mä yritin kerran tehä videoo niiiiin se meni pERIAATTEESSA vain vähäsen pilalle.. :#
    Mutt voiks kurkata mun blogii..? Koska oon postaillu vähäsen mutta kukaan EI luo mun blogii.. Sniif.. :'(

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)