Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

lauantai 9. heinäkuuta 2011

Oi, ihanat synttärit!

Superhyperextrapriimawowmoi!
Olen toooosi onnellinen! Minulla on nimittäin synttärit tänään 9.7!
Sain todella ihanan kännykän pinkkeine kuorineen, mutta myös Panfu yllätti minut! Nimittäin taas kerran synttärikoristein! :)
Whoopee = Jippii (englantia)
 Sattumoisin juuri tänään tasokone toimi! Ja kun tulin Panfuun, tasoni nousta tupsahti ylemmäs, ennen kuin olin ehtinyt tasokoneelle, joten pääsin kaksi tasoa ylemmäs. Sain myös lempieläimestäni puvun, yllätysyllätys, lohikäärmeestä! Rakastan niitä sydämstäni, vaikka ne ovatkin fantasiaeläimiä. Tälläkin hetkellä minulla on kaksi kirjaa lohikäärmeistä kotona lainassa. Toinen kertoo tallista - jossa on lohikäärmeitä! Sarjassa on kaksi kirjaa, mutta ne ovat jännittäviä ja ihania! Toisen kirjan otin sen takia, että kannessa oli lohikäärme... Kirjaston hakukoneella etsin kaikki mahdolliset lohikäärmekirjat ja etsin niitä - joitakin löytämättä... Mutta kuitenkin, tältä se wowahtava puku näyttää!
Lohikäärmeasu profiilissa...
...Ja päällä!
 Teen vielä tänään ehkä postauksen yhdesta huvittavasta aiheesta, mutta nyt: Haudi!

Tassuttain synttäritunnelmissa: Maggy
P.S. Huomaa bollyn ilme :D

5 kommenttia:

  1. onnee onnee onneeeeee! Maggy BabyPeach on poistanu oman bloginsa x( Muistatko sen? Se pinkki wooby. Voitko muuten liittyy mun blogin lukijaks?

    VastaaPoista
  2. Öö... oliks se nokia 7230 pink? meinaa mul on semmone

    VastaaPoista
  3. Kiitos Bambuhattara! :)
    Oikeesti, poistanut ihanan bloginsa?! :(
    Harmi...

    Ja juu, voin liittyä lukijaksesi, jos tää kone nyt ei temppuile xD

    Ei ollut just se Nokia, mutta Nokia kumminkin! :D
    Ja muistaakseni joku C:llä alkava...

    VastaaPoista
  4. Nii katosku BabyPeach oli mun hahmo. Mua harmitti ku mul ei ollu lukijoita.

    http://bambuhattarenpanfublogi.blogspot.com/

    Mee toho osotteeseen! :)

    Tassuttain Bambuhattara

    VastaaPoista
  5. Mmm..Oliko sun blogi panfun listassa. Mä sain lukijoita ainakin siten että liityin toisten lukijoiksi ja pyysin joskus voisivatko he liittyä minun lukijoiksi :)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)