Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

lauantai 14. tammikuuta 2012

Panfu läpäisty!

Tervehdys!
Tänään 14. päivä lauantaina toimi minulla Panfun tasokone viimeisen kerran! Pääsin siis 60 tasolle, jeij! : )
Tasokone minun kohdallani toimi viimeisen kerran koko Panfussa Maggylla...
Jee, olisimpa nyt vain kultapanda!
Oikeastaan minulla ei ollut muuta asiaa, paitsi, että pidennän hieman Kunniaa ja Kannustusta Tuntemattomille Panfublogeille -kampanjan osallistumisaikaa 20 tammikuuta,

jolloin koko kampanja sitten vihdoin alkaa, teen työn huolella, kun minulla on aikaa, enkä haluaisi tehdä hutiloiden sitä nopeasti kiireessä, joten teen mainostukset yms. esittelyineen kun aikaa on tarpeeksi, ja aikaa ei viikoilla ole tarpeeksi, koska on olemassa koulu, joten viikonloppuna  saattaa onnistua!
Eli vielä pääset mukaan! Ohjeet löytyvät alempana kampanjan nimellä varustetusta tekstistä! :)
Pandavaaliehdokkaat esitellään myös, kun minulla siihen on aikaa!

Napasapan ufoalus on taas Panfussa, mutta itse Napis on kohmeessa ja hänet pitää sulattaa, yllätysyllätys...kuivaajalla. Hän silti ns. "horrostaa" vielä, ja ensi keskiviikkona hän herää <---aika kummallista, ennustikohan Kamaria, että hän herää juuri keskiviikkona?! : D


Pandavaaliehdokkaat esitellään myös, kun minulla siihen on aikaa!

T: Maggy
P.S. Äsken minulle tuotiin puuväripakkaus, ja minä ensin vain katsahdin ja sitten huomasinkin, että kannessa luki Jack Sparrow, nyt minulla on siis piraattipuuvärit :) <---ei liittynyt aiheeseen, mutta oli pakko lisätä (;
P.P.S. Ensi postaus saattaa tulla hieman jälkijunassa bloggauksesta, joten älkää ihmetelkö jos Bloggerjuna myöhästyy! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)