Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

maanantai 4. lokakuuta 2010

Uusi päivä, uudet kujeet!

Hipsishei!
Mistäs tänään kirjoittaisin, huomaatte varmaankin että olen aika aktiivinen kirjoittelemaan, mutta milestäni se on huippukivaa! =D    
Hmm..Kerronpa nyt yhdestä pelistä, jota olen silti aika vähäsen itsekin pelannut, näet aloitin eilen..Sen pelin nimi on pandanda, klikkaa linkkiä jos tahdot koittaa. Siinä kysytään vanhempien sähköpostiosoitetta, jos laitat oikean voit puhua ja jos et laita oikeaa et voi puhua, kuin vain niitä valmiita tekstejä ja hymiöitä. En laittanut oikeaa, voin sanoa suoraan..Se on ihan hyvä peli mutta en ole sen tarkemmin tutustunut siihen. Siellä voi pelata, sisustaa kotikoloa ja pukea panda vaatteisiin. Siellä on yksi hyvä kaksinpeli, penpig. Siinä pitää laittaa aitoja, ja muodostaa niistä aitauksia joihin possut menevät. Ja on muitakin kohtuu hyviä. Nimeni on DoggyCatty, tulos juttelemaan jos näet! Olen pinkki ja yleensä päälläni on vaaleanpunainen mekko ja keltaiset sandaalit. Minulla on myös toinen panda, jonka nimi on Tilliriina. Sillä olen pelannut vähän. Äsken pelasin DoggyCattylla, koita sinäkin sitä peliä, voit vaikka tykästyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)