Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Maggyn uni

Ciao pandaset!
Arvatkaapas mitä? Näin viime yönä unta oikeasti Panfusta, vaikka olin ollut viikon "lomalla" blogistani.
Tämä juttu on sitten ihan totta! Uskokaa pois. Tämä uni on sitten toosi kummallinen ja pomppiva.

Unessani menin Panfuun Maggylla. Päädyin johonkin paikkaan, joka oli pieni laituri, ja vieressä oli vene, jossa nukkui Krucio!! Sitten huomasin, että päälläni oli pellennenä, pitkä värikäs täplätakki, vihreät kengät, ne silmälasit, jotka sai Krucio-tehtävästä..! Olin hiukseton..
Sitten tietokone lähti lataamaan uudestaan Panfuun. Päädyinkin Ellan ja Maxin blogiin, jossa oli aarre-arkku (mikä oikeasti tulee) ja sen vieressä luki: Tahdotko viruksen koneeseesi?! Täysin sekoa. Selasin alemmas ja se oli täynnä hulluhkoja piirrettyjä kuvia Panfusta. Ellan ja Maxin kanssa oli alkanut kirjoitella Krucio!!? En ehtinyt nähdä sen enempää, kun päädyin uudestaan Panfuun puumajaani. 
Olin muka käyttänyt ilmaiskultapanduutta viikon (niin olin oikeasti käyttänyt) ja se jatkui, vaikkei olisi pitänyt! Seuraavaksi näin itseni Maggyna (pandana) soutamassa järvellä, joka oli täynnä lumpeenlehtiä. Veneessä istui myös ystäväni Molly3 ja hänen päässään oli ulpukka! Juu..
Sitten kuului ääni: Joudut pitämään kultapakettiä, koska soudi vain koko kesän, etkä mennyt Panfuun! :?
Mooan päällä oli valkoinen hieno mekko ja hiuksina vaalean -ja tummanruskeat hiukset. 

En pystynyt ohjaamaan liikkeitäni Mooalla ja päädyin johonkin "puumajaan", jota oikeasti ei edes ole Panfussa! Sellaiseen, joka oli pieni, niinkuin heinävaraston ja nukkekodin yhdistelmä. Etuseinää ei ollut ollenkaan ja koppero oli muutenkin hieman sivuttain. Takana näkyi metsää. Puumajan omisti jokin Anni. Siellä oli vain kaksi valtavaa ruskeaa lumihiutaletta esittävää pömpeliä. Siinä oli kolme kerrosta ylimmässä oli kasoittain heinää. Seuraavaksi tapahtui kaiken kummallisin juttu! Jouduin Kamarian torniin ja siellä olin pandana nimeltä Tuuri_Panda! En ikinä kuvittelisikaan tekeväni pandaa nimeltä Tuuri_panda? Seisoin avuttomana tavishiukset -paita, -ja lasit päässä! Toisella puolella tornia oli tismalleen samanlainen panda. Keskellä möllötti pienennetty panda, nimi oli muistaakseni Tiina. Tämä panda sanoi minulle: Voitko sä sanoa, että "hyvää talvea" ääneen sellaisin hienoin koristekirjaimin? Vastasin, että eihän se onnistu. Sitten tämä panda näytti mallia. Sanoin sitten niin ja Tiina sanoi jotain. Hän näköjään teki yläkuvaa. Lopuksi päädyin puumajaani Mooalla ja se oli täynnä samanlaisia pandoja, kuin Tuuri_Panda. Joku kysyi: Kuka tuo kuokkavieras on? Huusin, että minun..Olisi pitänyt sanoa, että omistan tämän majan. En ehtinyt, kun sisko tuli herättämään minut.

 Olipa kummallinen uni!

3 kommenttia:

  1. Ohhoh! Aika hullu uni totta tosiaan! xD

    VastaaPoista
  2. Moippelis Maggy!
    HIUKAN HULLU UNI!!!!!!???????Krucio, Mooa, Maggy, Tiina, Tuuri_Panda????!!!!!HÄH!!!!!!!!!xD xD xD AIVAN uppo-outoa!!!!!!!!!!Voisinpa mäkin nähdä yhtä hauskoja unia!!!

    VastaaPoista
  3. Moi Maggy! Kävisisitkö lukemassa mun tarinan linkistä: http://hannispandanpanfublogi.blogspot.com/2011/07/taitaa-olla-jo-toinen-postaus-tanaan-dd.html
    Hullu uni:O ;D
    Näkisipä samanlaisii. vAikka kyllähän miekin nään hulluja unia... Kerrankin mut siepattiin kaljalle ;DD SSit kerran olin Iines Ankka. Olin jossain kokouksessa meidän mökillä, kun tuli tzunami. Muutuin Akuks. Olin lähtenyt karkuun Touhon kaa 313: lla. Sit muutuin omaksi ittekseni. Jotkut merirosvot tuli meille, ja mun vaari muutettiin näkymättömäks yms. Menin alakertaan piiloon, ja yks merirosvo huus: "Haluutko muuttuu kissaks?" Mä vastasin: "Mieluummin koiraks" Ja tulin pois piilosta xDD :PP

    Haluaisitko lähettää uniasi mun unitarinaan? Niitä saa kyllä muokkailla, jos niisssä olet vaikka oma itsesi yms. Muokkaa ne vaikka pandoiksi. Ois kiva jos lähettäisit. :P Jos haluut, lähetä unias mun blogiin.

    - Hannis

    (\_/)
    ( . . )
    c(")(")

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)