Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Tasokone toimii tällä viikolla ja Vuoden lemmikki-kisa!

Heipsassaa!
Tällä viikolla tasokone toimii! Ja arvatkaa mitä? Pääsen tasolle 39 ja saan sellaisen haamu-asun. Miltäköhän näyttää perhos-ja haamuasu yhdistettynä. Hassulta! Nyt minulla ei ole varsinaista aiheenpoikasta, joten kekkasin tällaisen Vuoden Lemmikki-kisan.
3. Pink Bolly♥

2. Soque♥
4. Heart Wooby
Alla on eri lemmikkejä ja jotakin niistä voit äänestää tämän vuoden lemmikiksi. Panfuun tietty :)
1. Bugsy♥
Mikä lemmikki on lempparisi ja kuuluisi mielestäsi Vuoden Lemmikiksi Panfuun? Päätös on sinun.

5 kommenttia:

  1. Äänestän Soguee, mä tykkään ketuista. Meidän kodin lähellä asuu kettu, ja mä niin rakastan niitä että ne on tottunut niitä, mä makaan niiden kanssa aina pelloilla, ja se tuntuu ihanakta. On vapaa tunne, ja vieressä on yks mun lempieläimistä ♥♥♥ Paras tunne jonka voi tuntea!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Hmm.... Minä äänestän... Sydän woobyä (heart wooby).

    VastaaPoista
  3. Moi! Mä äänestän heart woobyä! Se on söpö!

    VastaaPoista
  4. No niin siis kysyit miten saa tunnisteet niin ihan vaan gadgeteista sieltä tunnisteet,se on aika lopussa.

    P.s.Äänestän Pink bollyä :)

    VastaaPoista
  5. Äänestän Pink Bollyy ♥

    // Auttakaa mua; miten tehään yläkuva?

    Kato toi: http://girina-panfublogi.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)