Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

tiistai 4. tammikuuta 2011

Omituinen juttu tapahtui

Heippodei ahkerat Panfu-pandaset!
Oletteko lukeneet Panfu Blogista, että Ella, Max ja Kamaria etsivät aktiivista-, uskollista- ja hienosti piirtävää pandaa? Minä olen ja äänestin myös kommenteissa kolmea pandaa.

Minulle tapahtui kummallista kummallisempikin juttu Panfussa eilen.
Otin Mooalla (toisella pandallani, paljon nuorempi) ikivanhan ilmaiskultapanduuden, sellaisen seitsemän päivän.
Menin ostamaan puumajakuvastosta telttamajan ja sitä ennen muistinkin, että eihän pandakolikot riittäneetkään. Koitin silti ja -kas kummaa, mitä profiiliini tuli. -1270? -1270! Olin näköjään lainannut Panfun kolikoita, kun minun rahani menivät miinuksen puolelle! Menin heti pelaamaan sitä englantipeliä (Superlinguaa) ja pelasin varmasti yli puoli tuntia ja sain huimat pisteet! Ja kas kummaa toisen kerran -kun matkasin ostamaan
vaatteita Mooalle ja olin törsännyt jo jonkin verran, kolikkoni loppuivat ja, kun katsoin profiiliani, miinus oli poissa ja minulle oli jäänyt vaivaiset alle sata kolikkoa! Laina näköjään oli maksettu -ihmettelinkin miksi sain telttamajan niin vähillä kolikoilla.
Olin vielä ehkä hieman joulutunnelmissa..Noh, joulu päättyy vasta 13.päivä!
 Päivän päätteeksi tein vielä Vuoden Pandan haastattelun ja julkaisen sen puumaja-esittelyineen piakkoin.
Tassuttain Maggy/Mooa

1 kommentti:

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)