Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Oho!

Tervehdys pandaset!
Tänään kävin Panfussa, kun kuulin yhdeltä kaveriltani koulussa Panfun uusista jutuista. Panfussa on kevät! Ihanaa! Halusinkin jo eroon lumesta..
Ennen en päässyy pikku Paulin huoneeseen, mutta nyt se onnistui!!
Paul on tosi söpö! Vaikka kylläkin Krucio..
Ja arvatkaas mitä, lettukioski on kadonnut kaupungista! Letut vievät urheilukentälle.. Ehkä pikku Paul liittyy tähän jotenkin, Paulhan on kamala lettuhirmu ja syö valtavasti lettuja!
Tänään bussissa suunnittelin Mollyn (Molly3) kanssa yhteistä blogia, jota me molemmat kirjoittaisimme, mutta postaaminen siinä blogissa jäisi hiukan vähiin. Me laittaisimme sen blogin nimeksi Mooan (minun toinen panda) ja Violetin (Violet3, Mollyn panda) Panfu-Blogi. 
Tänään (26.1.) saa tavarakoneesta kahvinkeittimen! Jeii! 
Voisiko joku muuten kommata milloin taso nousee seuraavan kerran, koska mä saan seuraavalla tasolla haamuasun!
Tässä kuvia vielä tältä päivältä. 
P.S. Oletteko muuten keränneet jo jättipandalle viisi mätää omenaa? Kuulemma siitä saa joskus jotakin..
Paulin huone

2 kommenttia:

  1. Moih!
    Mikä sun salaisuutesi on kun saat joka päivä uuden lukijan!!???

    VastaaPoista
  2. No mä en saa ihan joka päivä lukijaa mutta mulla ei oo oikeen salaisuutta no kun saain mun ekat lukijat kirjotin niistä.mulla on oma blogi voisitko olla sen lukija osote löytyy kun kirjotan google hakuun namu_pandan panfu-blog

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)