Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

perjantai 28. tammikuuta 2011

Uusi maskotti blogiini!

..Jepulis. Eli minä. Uusi Maggyn blogin maskotti olen minä, eli suloinen pieni Heart Wooby! Maggy teki äänestyksen mikä on ihanin lemmikki. Sen perusteella Maggy valitsi siis minut. Ainiin, hupsistakeikkaa, unohdin aivan esitellä itseni! Olen siis Heart Wooby, kuten jo tiedättekin ja olen aika hassu ja huumorintajuinen, kuten myös unohtelevain. Nimeni on Amorosie. Tai oikeastaan koko nimeni on Amorosie Felina Rose Wooby. Amoroso tarkoittaa oikeasti rakastettavaa, mutta Maggy vaihtoi hieman vimppoja kirjaimia. Kirjoittelen joskus Maggyn postauksissa, ehkä seuraavalla kerralla. 
Olen Maggyn Blogin uusi maskotti nimeltä Amorosie!
Ja muistakaa lukea ihmeessä "Maskottien omaa sivua", sinne tulee kohtapuolin esittelyä minustakin..joskus..Toivottavasti Maggy ei unohda sitä! 

1 kommentti:

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)