Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

tiistai 22. helmikuuta 2011

Amorosien kirje♥

Heippa!
Minä täällä Annmaryn kanssa postailen.
Haluatte varmaan tietää mitä kirjeessä luki? No niin.
Täältä tulee:

Mitäs Maggy kuomaseni? 
Mitä sinulle kuuluu?
Minulla on ikävä sinua.
Jo nyt.
Vaikka tapasimme eilen.
Minä täällä loikoilen Annmaryn hoidossa.
Se antaa minulle reilusti ruokaa.
Odotan jo innolla että tulet takaisin hoitamaan minua.
Kuinka kauan vielä viivyt?
Toivottavasti sinulla on hauskaa!
: Sinua kaipaileva: Amorie.

Eikö ollutin mukava kirje? Maggy ilahtuu varmaan.
Tassuttain: Amorie

2 kommenttia:

  1. Moi! Oletko Amorie huomannut blogini tuolla alhaalla?

    voisitko kertoa siitä hieman?

    Tassuttain BabyPeach

    (joka tykkää sinusta kaverina ) Siis Koska olen wooby

    VastaaPoista
  2. Moi! Tässä on kommentti Annmarylle!

    Näin sut panfussa siel kaupan kassalla ja yritin kertoa että olin se BabyPeach koska mun entisen hahmon nimi oli BabyPeach ja nyt se on HeartWooby.

    Ja mulla on blogi

    Tassuttain BabyPeach ♥

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)