Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

torstai 10. helmikuuta 2011

Maggy New Yorkin kaduilla kuva 1/4

Heippaa!
Ajattelin tehdä tällaisia ihan pikkupostauksia, joissa olen jossakin maassa kaupungin katujen mainoksissa. Eli tämä on osa 1/4 ja kuvani on tälläkertaa New Yorkissa! Muita kuvia tulossa myöhemmin..Anteeksi, kun minulla ei ole aiheita, ei ole paljon postattavaakaan!

Maggy mainoksessa New Yorkissa!
Tassuttain: Maggy
P.S. Milloin viimeksi tasokone nousi? Voisiko joku kertoa, jos se nousee?

5 kommenttia:

  1. Moikkelista!
    Toi kuvahan on sen yhen toisen tyypin blogista Maggy..

    VastaaPoista
  2. Moi Maggy! Käyppäs lukee mun blogia. Muuten voitko laittaa mun blogin tonne missä on niitä muidenkin blogeja? Tuolla ihan alhaalla. Oon sun blogin lukija. :)

    VastaaPoista
  3. moi maggy oon ollu 8 vuotiaana new yorkissa

    VastaaPoista
  4. Moi juuso!
    Tosi kiva, mäkin haluaisin new yorkiin..

    VastaaPoista
  5. Olis kiva käydä New Yorkissa.

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)