Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

maanantai 21. helmikuuta 2011

Asiasta toiseen ♥♥

Heippa hei! 
Annmary täällä postailee tämän viikon..Arvatkaapas mitä? Minun majaani oli tullut soque, kypärä kilpikonna, kaksi bugsyä,keltainen bolly,sininen bolly ja kolme kerttua.. Mitä ihmettä tämä merkitsee? Oliko tämä jokin pila?
Onko Maggy kertonut että hänellä on 50 lukijaa? Jos ei nyt ainakin se on teillä tiedossa :). 
Haluatko tasosi nousevan? Tänään tasokone toimii!! Kannataa nostaa tasoa! Maggy sai tänään sen "kukkahymiön". Ja minä menin tasolualaan nostamaan meidän kaikilla pandoilla tasoa. Oli siinäkin urakkaa.Vai mitä? Ai niin, ethän sinä voi tietää kunka monta pandaa meillä on. Mutta en minä sitä teille kerro. Maggy,Annmary....Enkerro sen enenpää. Mutta älä luule että minä Annmary olen Maggy. Ei tulisi mieleenkään.
Tämä kirjotus on minusta hyvin hyvin kiemuraista..! Heh heh..
Minä Amorosie täällä taas! Hello teille. Minä tein lempi puuhaani eli peilikirjoitusta. Täältä pesee!Kirjoitin Maggylle taas kirjeen. Postitin sen hänelle. Sen kirjoitin peilikirjoituksella. Hänellä on aikas paljon pohdittavaa. Haluatte varmaan tietää mitä siinä lukee? No niin.Köhöm:

?inesamouk yggaM
?uuluuk ellunis sätiM.
anuis äväki no alluniM
 .tyn oJ
.nelie emisapat akkiaV
.assodioh nyramnnA neliokiol älläät äniM
. aakour itsulier elluim aatna eS.
.aunim naamatioh nisiakat telut ätte allonni oj natodO
? tyviiv äleiv nauak akniuK
!aaksuah no allunis itsavattaovioT
. eiromA: aveliapiak auniS:

Seuraavassa postausksessa saatte tietää mitä tässä lukee jos ette ole ymmärtäneet!

Tassutain: Annmary ja minä eli Amorie 
 

 P.S. Hänellä onsalaisia lukijoita ne mukaan lukien niin hänellä on 50 lukijaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)